środa, 18 września 2013

swallows

42 komentarze:
 
 

Mam fobię - boję się ptaków. Unikam gołębi, paraliżują mnie, mam wrażenie, że zawsze lecą właśnie na mnie. Nie wiem skąd ten strach ,po prostu już tak mam. Najdziwniejsze jest jednak to, że dziwnie bliskie są mi jaskółki. Historia tego jak pojawiły się one na moim ręku jest bardzo osobista i może opowiem ją Wam innym razem. Zrezygnowałam z zakupu koszuli w jaskółki, bo uznałam to za lekkie przegięcie, ale naszyjnikowi z jaskółkami nie potrafiłam się oprzeć J

Wydał mi się idealny do mojego nowego, cieplutkiego swetra z Cubusa i bardzo wygodnych, dresowych spodni z Mango (niekoniecznie tylko jestem przekonana co do ich ceny, 169 zł to jednak zbyt wiele jak za takie spodnie).

Na ręku bransolety od nene-design, z którymi ostatnio się nie rozstaje. Te niewielkie kryształki Swarovskiego pasują mi niemalże do wszystkiego!!! ·
Na stopach natomiast nowy nabytek od merg.pl



sweter – Cubus
spodnie – Mango
naszyjnik – Solar
bransolety – nene-design
 
buty – merg.pl

 

42 komentarze:

  1. sweterek jest bajeczny! Madziu bardzo ładnie wyglądasz:)

    całuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny sweter!Nie wiem czy ci juz pisalam, ale uwielbiam twoje wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :))
    Sweterek bardzo ładny i pasuje do Cb, look bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam fobię... panicznie boję się pająków:/ Spodnie przepiękne, ale rzeczywiście drogie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze perfekcyjna:) Naszyjnik przeuroczy! Przyznam ze tez mam fiola na punkcie niektorych motywow.Ptaki, koty i matrioszki to moje nr 1!!;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe to fajnie ,że nie jestem jedyna
      mam też słabość do baletnic :)

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz!

    jaka cena swetra?

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda, wspaniałe kolory, super szpilki!!!! Przepiekna fryzura- rządzisz
    super:*
    pozdrawiam:*!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam wytrwale i...jest nowy post FANTASTYCZNA TY wszystko idealne spodnie REWELACYJNE ale jak zawsze NAJPIĘKNIEJSZA TY ! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana a Ty jak zawsze mi najwięcej nasłodzisz :)

      Usuń
  9. pieknie!
    uwielbiam takie połaczenia ze spodniami dresowymi!
    sweter <3
    naszyjnik wyglada super!
    kisses x

    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę Twoje spodnie i sweter, są przegenialne!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz niesamowicie <3 uwielbiam to jak połączyłaś żółć <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój sweterek. Uwielbiam go. Wyglądasz cudnie, jak zawsze. Jak Ty to robisz,że masz zawsze idealną fryzurę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe dzięki ,staram się jak mogę :) ale uwierz mi nie zawsze wyglądają idealnie :)
      Mam już jednak tak ,że choćby się waliło i paliło musze je codziennie umyć :)

      Usuń
  13. bardzo lubię Twoją fryzurkę!:)) ślicznie wyglądasz! Cudny sweter.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter z poprzedniego posta juz do mnie idzie poczta, a tu kolejna stylizacja z ktorej przygarnelabym chetnie kilka rzeczy. Strasznie mi sie podobaja takie bransoletki i chetnie zajrze na strone sklepu, niestety z zakupem zaczekam az odwiedze rodzinke w Polsce. Madziu jak zawsze mega stylowka, a Ty olsniewająo pięna i perfekcyjna w każdyn calu! Pozdrawiam, Kristin

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten naszyjnik jest po prostu świetny! :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, wszystko dobrałaś z wyczuciem stylu, bardzo mi się podoba .

    Zapraszam Cię serdecznie na letmelook.blogspot.com, będzie mi miło jak do mnie zajrzysz :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne buty i oryginalny naszyjnik :)
    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania siebie nawzajem :0 co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty nie szpilki ale super wygodne zapewne , reszta tez super dobrana .

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaintrygowałaś mnie historią swojego tatuażu...
    A zestaw bardzo mi się podoba, niewymuszony, luzacki - sweter jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj,
    Znalazłam się tu przypadkiem, zauważyłam, ze mamy podobne fryzury, wybieram się do fryzjerki i tak szukałam inspiracji. Na fryzurze się nie skończyło. zainteresowałaś mnie sobą , przejrzałam niemalże całego bloga. Zauważalny progres, w zdjęciach i w stylizacjach. Tak trzymaj! Wspaniale spędza się tu czasem. Pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sweterek ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. czadowy sweter ! ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your style!
    Would you like to follow each other?
    Let me know and I will follow you right back!:}
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja:) świetny zestaw ;) pozdrawiam i obserwuję :) zapraszam do siebie:
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak