niedziela, 29 września 2013

before i die

25 komentarzy:
 
 


Zastanawialiście się czasem, co chcielibyście zrobić w swoim życiu, jaki plan zrealizować, jakie marzenia spełnić?

Ostatnie miesiące nauczyły mnie, że nie warto odkładać planów na przyszłość, że należy konsekwentnie ten plan realizować i spełniać swoje marzenia. Życie jest krótkie i przewrotne, nie zawsze możemy mieć czas by odwiedzić miejsca, które byśmy chcieli nie zawsze będzie nam dane spróbować potraw, na które mieliśmy ochotę... Marzenia warto mieć niezależnie od tego czy są bardziej czy mniej szalone.
Zrobiłam listę swoich marzeń, planów, zachcianek do realizacji, ale też i tych, które już udało mi się zrealizować J Zachęcam Was do stworzenia Waszej osobistej listy marzeń, może nagle odkryjecie, że do ich realizacji potrzeba tak niewiele – czego osobiście Wam życzę J Dla mnie nierealne wydawało się, że kiedyś będę pisać 100 post a dziś właśnie go czytacie!!! 
Kochani do dzieła i wszystko w myśl "before i die"!!!
 
Kilka z tych do zrealizowania :)


 
I kilka zrealizowanych J

 

25 komentarzy:

  1. zazdroszczę tych zrealizowanych marzeń ale też życzę spełnienia tych niezrealizowanych ;D bardzo inspirujący post.
    Pozdrawiam- ladyinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujemy tej 100-tki super marzenia spełnione ale trzymam kciuki aby reszta tych wymarzonych się spelnila , bardzo interesujący post

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy 100 posta i życzymy ich jeszcze więcej ! :)trzymamy kciuki , za spełnienie wszystkich marzeń ;) post na 6-stką:) temat dotyczy przecież każdego z Nas toteż warto czasem odsapnąć i zastanowić się nad tym czego chcemy i o czym marzymy najbardziej w życiu i dążyć do tego z całych sił :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się przyłączam do fuck on everything and go to jamaica :) a stylish to już jesteś mała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, be stylish powinno byc w zrealizowanych, a creme brulee moge Ci zrobic! :) Sis ciagle mnie zaskakujesz- party with the jersey shore cast... hmm, really? hehehe. Buzka i gratuluje 100 posta!

      Usuń
  5. KOCHANA MADZIUNIA DZIĘKUJĘ ZA TEGO POSTA CIESZE SIĘ ZE JESTEM W TYCH SPEŁNIONYCH . ŻYCZĘ ŻEBY WSZYSTKIE NIESPEŁNIONE TRAFIŁY DO SPEŁNIONYCH. KOCHAM CIĘ
    P.S. NIE WIDZĘ JEDNEGO MARZENIA W NIESPEŁNIONYCH :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ania, pozdrowionka i usciski z Londka :) Kasia

      Usuń
    2. ha ha ha Ania chyba wiem o czym myslisz

      Usuń
    3. Ania nie mogłam tak wszystkiego zdradzić :) coś musi pozostać naszą słodką tajemnicą :) bck

      Usuń
  6. bardzo lubie posty 'before i die' swietne masz plany :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na post, może kiedyś też taki napiszę ;-)
    Poza tym gratuluję 100 posta i życzę dalszej wytrwałości, a przede wszystkim dobrej zabawy blogiem :-)

    Pozdrawiam
    zabalza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dokładnie będę blogować dopóki sprawia mi to radość :)

      Usuń
  8. zazdroszczę zrealizowanych marzeń :) ja swoich jeszcze nie zrealizowałam ale ide w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką swoją listę :)) Oby udało się spełnić wszystkie marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no dobry pomysł z tą listą :) będę musiała chyba pomyśleć nad czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prawie taką samą listę ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wzuszyłam się!!! buziaki Madziu i spełnienia wszystkich niespełnionych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę powodzenia w realizacji kolejnych celów :) sama mam kilka podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. WSPANIAŁE!!!!super!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak