niedziela, 8 września 2013

MonLoveMonLove + KONKURS

70 komentarzy:
 
 
Na pytanie mojego męża, czy ilość naszyjników jaką posiadam w szufladzie mnie nie przeraża zdecydowanie odpowiedziałam „NIE!!!”. Ok, mam świadomość ,że pewnie można je już liczyć w kilogramach ale przyznam też szczerze mocno się do nich przywiązuję :) 
Kiedy więc dostałam propozycję od przesympatycznej Moniki ze sklepu z biżuterią MonLoveMonLove abym sobie coś u niej wybrała od razu pomyślałam ”To będzie  NASZYJNIK”!. Wybór okazał się jednak trudniejszy niż przepuszczałam. Wśród kilkunastu modeli (dostępnych też na Facebooku ) było mi na tyle ciężko wybrać ,że postanowiłam wszystko zostawić w rękach właścicielki sklepu a zarazem osoby spod której rąk wychodzą wszystkie cudeńka na MonLoveMonLove i poprosiłam o prezent niespodziankę. Niedługo później trafił do mnie śliczny, czarny naszyjnik ,którym dziś mogę się Wam pochwalić. I choć mam te swoje kilogramy naszyjników to wiem jedno , ten jest szczególny ,zrobiony specjalnie dla mnie przez artystkę ,kobietę która w swoje prace wkłada serce i dusze.
 
Jeśli więc i Wam marzy się by posiadać taki wyjątkowy naszyjnik zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ,który przygotowałam dla Was specjalnie ze sklepem MonLoveMonLove.
 
Zasady są niezwykle proste, wystarczy tylko :
- polubić na Facebooku MonLoveMonLove i TAMAGDAA
- zostać obserwatorem bloga TAMAGDAA
- zostawić komentarz pod tym postem wraz ze swoim imieniem oraz adresem e-mail
Zwycięzca zostanie wybrany losowo (kolejno dodany komentarz to Twój numer) o wynikach poinformuję Was na Facebook’u w niedzielę 15go września. J

 
kombinezon - Reserved
naszyjnik - MonLovMonLov
torebka - River Island
buty - Mohito 
A o to cudo walczymy
Powodzenia
 

70 komentarzy:

  1. naszyjnik świetny to fakt, jednak ja bardziej uwagę zwróciłam na Twoje buty bo taki fason chodzi już za mną od dłuższego czasu! są świetne :)) cała stylizacja też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo biżuterii, butów i torebek nigdy dość :)) mąż CI cyka takie fotki śliczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie wychodzę z podobnego założenie biżuterii nigdy dość :)
      Tak ,kochana foci mój mężulek :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz... a kombinezon sama skradłabym jakbym mogła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie ;)_
    zapraszam ,
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz kombinezony są najlepsze!
    Obserwuje i liczę na to samo http://worldbymyy.blogspot.com
    pozdrawiam Sylwia Georgiev

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz. ja naszyjników nie mam dużo, ale bransoletek za to ogrom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon i ja bym skradla , swietny .Torebunia ładna ja dostałam w prezencie jestem bardzo z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Weronika
    juki5@wp.pl

    świetny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. baardzo podoba mi się ten zestaw, kombinezon jest świetny ,Twój naszyjnik również - jeżeli wszystkie kilogramy Twoich naszyjników są tak ładne,to szczerze zazdroszczę! :) I śliczną masz fryzurkę, coś takiego właśnie planuję sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon jest super !!! mnie jednak tu troszkę buty psują efekt...
    piękna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie te buty+ten kombinezon dają świetny i orginalny efekt! Całość jest genialna! pozdrawiam Kristin:)

      Usuń
    2. Oczywiście z tym kombinezonem świetnie wyglądałyby i inne buty, jednak mnie zależało na niestandardowym efekcie a taki myślę dały sztyblety :)

      Usuń
  11. super kombinezon i buty, a naszyjnik rzeczywiście piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny look! Kombinezon skradł moje serducho <3
    Naszyjnik jest przepiękny :))

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie,kocham kombinezony i cudna ta biżu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. woow chcę taki kombinezon :) super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygądasz rewelacyjnie w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie ten kombinezon komponuje się z Twoimi włosami!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny kombinezon i ten naszyjnik!! Cudny!
    Pięknie Ci w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  18. piotr wielgus
    piotrus87@libero.it
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie. Kombinezon genialny:) Co do naszyjnika to naprawdę fajna sprawa posiadać w garderobie taką wyjątkową rzecz. Zwłaszcza gdy ma się świadomość że ktoś zrobił ją specjalnie dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naszyjnik fantastyczny!
    Daria
    dbrudnicka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! super kombinezon!!! tak ma być!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Natalia

    wlizlonatalia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Natalia

    mala_czarna1986@onet.eu

    Wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo mi się podoba.
    Świetny kombinezon i naszyjnik :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. jej jak cudownie wyglądasz <3 kombinezon Mistrz a naszyjnik mmmmmm jest idealny <3 ! zazdroszczę :P przepiękna całość <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super, jestem pod wrażeniem, świetna stylówka !

    OdpowiedzUsuń
  26. o rety, rety ale super !!!!

    Kasia

    ka_sia4@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Natalia
    nat.mint.girl@gmail.com

    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Daniel
    danmiko@wp.pl

    Jest na czym oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny naszyjnik :)
    I buciki też masz super :D

    www.blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Love your Outfit so much!

    missharibo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw! Buty najlepsze :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Inspirujesz :) super stylizacja :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasia
    katarzyna.biedronka@gmail.com

    zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aleksandra, szylka56@gmail.com

    alex.fsh

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Madzia wyglądasz tak cudownie, że brakuje słów!:) Uwielbiam kombinezony a jak widzę dżins i złoto to nie mam już nic do dodania! jednym słowem- BOSKO!;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz w tym kombinezonie! Kobieta ma prawo mieć dużo naszyjników :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kinga
    kinga.bargielska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zawsze jestem oczarowana Tobá!!! Niezmiennie stylowa i piékna TAMAGDAA :-) Naszyjnik rewelacyjnie pasuje do Ciebie i stroju.Bransoletka podbiøa moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Mika Natalia D.
    natalia51001@onet.pl

    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajny konkurs :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ewa
    ewa.traveller@gmail.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie wyglądasz w tym kombinezonie:) boskie okulary i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiekny kombinezon!
    buty <3
    wygladasz pieknie;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję wszystkim ,którzy brali udział w konkursie a zwycięscy GRTULUJĘ :)
    Fajnie ,że stylówka Wam się podobała :)
    A już niedługo nowy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja bym chciała naszyjnik, który masz na szyji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do kontaktu ze sklepem MonLovMonLov jestem pewna ,że tam zrobią wszystko byś weszła w posiadanie takiego naszyjnika :)

      Usuń
  47. Sesja super;]wszystko idealnie do Siebie pasuje;]stylista sie spisał na medal;]kasia060383@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak