czwartek, 26 września 2013

Moherowy sweter

27 komentarzy:
 
 
 
Zaplanowałam sobie, że tej jesieni będę nosić swetry i konsekwentnie ten plan realizuję. Zdecydowanie najmniej właśnie tej części garderoby jest w mojej szafie.  Z dnia na dzień uzupełniam swetrowe zapasy J  Cieszę się ,że wielkie swetrzyska, to jeden z absolutnych must have tego sezonu - dla takiego zmarzlucha jak ja to idealna wiadomość. Zaczynam się powoli przekonywać do gryzącej wełny, której do tej pory nie mogłam nawet dotknąć – zawsze przecież pod taki sweter możemy włożyć chroniący przed swędzeniem trykot. Szczęściara ta, co potrafi sama sobie wydziergać stylowy sweterek na drutach, innym pozostaje wybierać w niezliczonych splotach i fakturach dostępnych w sklepach i sh. Te ostatnie są aktualnie wylęgarnią pięknych, cieplutkich sweterków.
 


 
sweter - sh
spodnie - levis
naszyjnik - h&m
bransoleta z koniczynką - Nene Design
buty - DeaShop
 
 
 Jeśli macie ochotę na piękną modową bransoletę od Nene Design wciąż możecie ją wygrać w moim KONKURSIE <KLIK>
 
 

27 komentarzy:

  1. wydaje się być cieplutki ;)

    ladyinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale swetrzysko hihih moj kolor Kochana ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LUBIĘ TAKIE ZDJĘCIA SAMA MAM W PODOBNYM MIEJSCU ŚWIETNA STYLIZACJA ZAPRASZAM http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz genialne swetrzysko!! Wyglądasz świetnie! No i blondynkom jest cudownie w czerwonym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekny sweterek , calosc bardzo orginalna

    OdpowiedzUsuń
  6. a w nozki nie zimno sliczny sweter

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny sweter! Ja tez teraz zaopatruje sie w swetrzyska, podobnie jak u ciebie najmniej ich w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweter!też teraz poluję na takie włochacze;)

    ppozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam jeszcze na Tobie czegoś, co by źle wygladało. Wniosek jeden, ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna z Ciebie dziewczyna a sweterek super, moje jeszcze w kartonach, trzeba je rozpakowac :)

    co powiesz na wzejamna osberwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiu, fiu ale Ci się perełeczka trafiła, sweter jest obłędny <3
    Zazdroszczę bardzo! :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swetry zawsze jakoś uwielbiałam, też poluję na nie najczęściej w sh. Twój jest boski, prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz,sama bym coś takiego wyszukała w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ubóstwiam takie swetry:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo jak świetnie CI w czerwieni! Super sweter! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter jest po prostu cudny. Razem z dżinsami rurkami i białymi szpilkami prezentuje się rewelacyjnie :-)

    Pozdrawiam
    zabalza

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczny ten sweter, a w polaczeniu ze szpilkami prezentuje sie super! Piekne zdjecia i piekna Ty :)Kristin

    OdpowiedzUsuń
  18. zabawny ten sweter :) a buty cudne, kocham szpilki :) zapraszam do mnie :) może obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie cieplutkie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, świetny outfit w stylu vintage!
    sweter jest mega <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak