czwartek, 13 września 2012

Animal Planet

33 komentarze:
 
       Motywy zwierzęce tego lata były niezwykle popularne. Pojawiały się w wielu kolekcjach topowych projektantów. Już nie tylko cętki czy paski zebry gościły w stylizacjach, ale na naszych ubraniach zgodnie królowały też tygrysy, pumy, lamparty i inne drapieżniki. Oprzeć się ich urokowi i przejść obojętnie było bardzo trudno wyskakiwały, bowiem z każdej witryny, każdego sklepu. I choć niekoniecznie jestem fanką stylu safari, nie wyobrażam sobie siebie w kombinezonie z pytona czy w pantofelkach w zeberkę to akurat ten trend każdy mógł sobie oswoić na swój sposób i za to należy kochać modę;) Przy stylizacjach tego typu trzeba przede wszystkim pamiętać by zachować zdrowy rozsądek i nie dać się ponieść. Jeśli nie chcemy wyglądać jak ofiara mody wystarczą nam dodatki czy np. tak jak mnie t-shirt z motywem zwierzęcym i już ujarzmimy te niebezpieczne zwierzęta;)












 
bluzka-zara / spodnie-levis / buty-asos.com / bransolety-simple / okulary-ray ban / torba-parfois / kolczyki-swarovski

33 komentarze:

  1. nieładnie się wypowiem, ale ten zestaw jest zajebisty! ;] buty mnie od razu zachwyciły, torebka jest mega - mi się takiej nie udało znaleźć niestety... No i bluzeczka- świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu WOW :) świetnie piękne kolory :) Bluzka ma genialny wzór i fason.. i do tego ta torba ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka świetna. bardzo mi się podoba.pozdrawiam
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moę się zdecydować co uwielbiam bardziej, koszulkę czy buty? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo kochana ! ;) Ładna torba i butki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie wyglądasz!:)Superowa koszulka i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam,że tak późno,ale obserwuję również ;) Bardzo podoba mi się motyw tej bluzki jak i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba ten zestaw ! :) bluzka jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. racja, z takimi wyrazistymi motywami trzeba być ostrożnym, nietrudno o przesadę ;) ale TY świetnie zaprezentowałaś ten wzór. dodatkowy plus za torbę ;)

    btw. obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz,szukałam takiej koszuli ;)
    bardzo fajnego bloga prowadzisz ;) będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look!!! Bluzka jest rewelacyjna a do tego mega torba i różowe bucisze!!! Normalnie miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny luzak! :) Buty i bluzka wymiatają! :D

    Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. super jesteś i świetnie wyglądasz , najbardziej uwielbiam twojego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest świetna , uwielbiam takie oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziunia wygladasz extra a buciki sa Boskieeeeeeeeee
    AO

    OdpowiedzUsuń
  16. Look świetny, lekko i fajnie:)

    Okularki i buciki mega:)

    +obserwuję i zapraszam na mój blog i do jego obserwowania:)

    pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty sa swietne, a w okularach wgladasz super! xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty robią wieeeelkie wrażenie! Bluzeczka również przepiękna i chociaż nieszczególnie przepadam za motywem zwierzęcym, to na tę z chęcią bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małe dziewczynki ubierają się na różowo i wygląda to czasem tragicznie a tu duża dziewczynka wygląda zarąbiście w różowych bucikach!!Gratuluje pomysłu,stylizacja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie przepadam za motywami zwierzęcymi w postaci np panterki czy coś takiego ale ta bluzka jest świetna :) mi się marzy z wilkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I am so loving your purse.
    Great colors.
    We follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej cudne włosy i buciki ;) ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna bluzka!! Fantastyczne zestawienie!!!!:*:*:* Wspaniały blog:*
    Obserwuje:*:*
    całusy i zapraszam do mnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja i fajnie nietypowe podejście do motywów zwierzęcych.. no i buty <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki ,cieszę się ,że Wam się podoba i ,że tu chętnie zaglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny outfit, zakochałAm się trampkach, są BOSKIE !!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko super dopasowałaś.Śliczne masz włosy,właśnie myślę czy tak nie ściąć ale obiecałam sobie że zapuszczam:)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak