czwartek, 27 września 2012

Vintage Necklace

48 komentarzy:
 

     Vintage to wg Wikipedii ubrania lub rzeczy z poprzednich dekad lub te, które mają ponad 20 lat. Mój dzisiejszy naszyjnik spokojnie można, więc nazwać rzeczą vintage w mojej rodzinie jest, bowiem przeszło 20 lat. Z szuflady mojej mamy przywędrował prosto do mojej, z czego ogromnie się cieszę. Idealnie przypasował mi do sukienki, którą dobrych kilka tygodni temu kupiłam w Zarze i do tej pory jakoś nie było okazji jej Wam pokazać. Połączenie butelkowej zieleni z kolorem starego złota wyszło całkiem nieźle a kiedy przez przypadek do sukienki założyłam sztyblety całkowicie zapomniałam, że miałam ją nosić ze szpilkami.

 
sukienka-zara / naszyjnik-vintage / sztyblety-mohito

48 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja .... Zaczynał teraz żałować, ze nie kupiłam tej sukienki:-(((. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz!
    Sukienka jest genialna, zazdroszczę Ci jej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są zabójcze !!! Ty wyglądasz w tym stroju fantastycznie :)
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. extra, super, mega... wszystko mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sukienka jest zjawiskowa, naszyjnik rewelka ! piękna stylizacja i świetne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca stylizacja. Ja niestety nie posiadam takiej rodzinnej biżuterii, Twoja prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przeslicznie!

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz nieziemsko!!! Sukienka jest cudna a w butach jestem normalnie zakochana!!!!!!!!!! :D

    Naszyjnik zdecydowanie trzymaj na następne pokolenie.... piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka :)fantastyczna stylizacja i te piękne nogi :) Podoba mi sie połączenie z botkami :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny zestaw!A naszyjnika zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny naszyjnik. Plus fantastyczna sukienka :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka fantastyczna! :)
    Pozdrawiam,
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ! ;)
    Ale masz cudny naszyjnik i botki. Widzę znajomą okolicę - Czechów - mieszkam niedaleko ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz obłędnie!! nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Me encanta el estilismo que llevas estas preciosa !!hoy en el Rincón de Glorieta SORTEO de uno de los vestidos de esta temporada de Mango, pasate te gustara, mucha suerte un beso

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik świetny, sukienka też i nawet te sztyblety mi tu pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne buty!!!wlasnie takich mi brakuje:) ogolnie stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. me ha encantado tu blog, te sigo! te invito a visitar el mío y si te gusta te espero como seguidora :) Muak guapa

    http://imagenshopper.com

    MªJosé Fernández

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie wygladasz :) sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, nie wiesz nawet jak ogromnie się ciesze ,że go znalazłam:) ciekawią mnie sztyblety z mohito jak u nich z jakością ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam sztyblety są z mięciutkiej skórki .Dawno nie miałam tak wygodnych butów ;)

      Usuń
  21. Mierzylam ta sukienke ale wygladalam w niej okropnie! Ciezko to przeszlam bo bardzo mi sie podobala;) Ty w niej za to wygladasz przepieknie!!Super naszyjnik i niebanalne polaczenie ze sztybletami!
    Ciesze sie ze trafilas do mnie bo dzieki temu ja trafilam do Ciebie!!!
    Rowniez obserwuje i pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda bo sukienka jest świetna i bardzo wygodna ;) Dziękuję za miły komentarz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. gorgeous look!!! love the dress with the booties :)

    great blog you have here

    Zara gift card giveaway for $400 on http://fashion-a-a-holic.com/page/17/

    OdpowiedzUsuń
  23. Em: ładny kolorek i krój sukienki,ciekawe zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej : ) masz świetnego bloga.

    Zapraszam do mojego świata :
    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Miłego dnia buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie :) bardzo podobają mi się buty i sukienka:) Lubię tu wpadać do Ciebie:*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny outfit! swietna sukienka i buty! <3
    co powiesz na wspolna obserwacje?:*

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna sukienka !


    http://boguslava-b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Un look muy bonito, estas guapísima
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna sukienka a naszyjnik jak z wybiegu!!!
    mega;*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojeju fajnie tak 'przekazywac sobie' biżuterię ! :-)
    No i pomimo wieku lat bardzo ładnie wygląda ten naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw. Naszyjnik jest cudowny.
    pozdrawiam
    http://lessismore-mika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. slicznie wygladasz i blog tez super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygladasz tu oblednie! Prawie padlam z wrazenia! Sukienka przesliczna, chetnie bym ci ja ukradla. Uwielbiam Twojego bloga! Kristinxxx

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej!! świetna stylizacja bardzo podoba mi się Twój styl:) zapraszam do odwiedzin mojego bloga: roksana-gutowska.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak