piątek, 17 kwietnia 2015

Bootcut jeans

20 komentarzy:
 

Kiedy kończąc szkołe średnią chowałam moją ulubioną parę dzwonów, głęboko do szafy, wiedziałam, że kiedyś moda na nie powróci. W nienagannym stanie przetrwały lata, jednak moja figura już taka nienaganna nie jest :( Okazało sie, że odrobinę cisną mnie w pasie heh . Kilka tygodni a mój pas wróci do czasu sprzed ciąży, bo sukcesywnie, z dnia a dzień, odzyskuję swoje dawne ciało :) Jestem pewna, że będę je nosić jeszcze tego lata! Tym z Zary nie mogłam się oprzeć i dziś widzicie je na zdjęciach :) To spodnie bootcut, które idealnie modelują sylwetkę. Możemy ukryć pod nimi wysoki obcas co sprawi, że nasze nogi niesmowicie się wydłużą :) Mój model ma dodatkowo podwyższony stan, który jest bardzo kobiecy i aktualnie niezwykle modny.
Wiedzieliście o tym, że spodnie, ze względu na krój nogawek, najczęściej dzielimy na 5 grup?!
1. Relaxed fit - to spodnie szerokie u góry a wąskie u dołu - "trudny" model, niewielu kobietom dobrze w takich nogawkach
2. Straight jeans - wąskie, ale nie obcisłe jak rurki,  ich szerokość jest taka sama na całej długości nogawki
3. Bootcut czyli najprościej dzwony - wąska góra, szeroki dół
4.Trouser jeans - to spodnie o bardzo szerokiej nogawce od góry aż do dołu
5. Skinny jeans - wąskie, przylegające mocno do nogi od bioder aż po kostki - popularne rurki.

spodnie, koszulka, naszyjnik - Zara / sweter - C&A 










20 komentarzy:

  1. Super masz te portki!! W dodatku świetnie je zestawiłaś z kardiganem. Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się sweterek, ładny jest : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kardigan genialny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Love ur flared pants!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie - nogi do nieba, a kształty rewelacyjnie podkreślone!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. takich rzeczy się nie wyrzuca :)) moda zawsze wraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! Moje dzwony przeleżały ponad 10 lat, ale pamiętam, że kiedy je chowałam gdzieś głęboko na dno szafy,uśmiechnęłam się do nich i powiedziałam: '' kiedyś do was wrócę''.
      Madzia całość jak zwykle piękna, a ten naszyjnik chętnie widziałabym w swojej kolekcji :) Pozdro, Kristin

      Usuń
  7. Jesteś najlepsza:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nic dodać nic ująć...rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z zazdrością zerkam na te dziewczyny, które w dżinsach wyglądają obłędnie - ja nie mam takiego szczęścia, więc przyznaję: powieka mi drga, gdy patrzę na Twoje zdjęcia, Magdo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również kuszą dzwony, ale jakoś brak mi odwagi.. Ty wyglądasz nieziemsko! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyka zawsze broni się sama! Wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi osobiście nie podobają się dzwony;) piękny naszyjnik;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow wyglądasz przepięknie ! Nic dziwnego czy w ciąży czy nie - perfekcyjna !
    Pozdrawiam i ściskam mocno :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale, pięknie wyglądasz. Uwielbiam dzwony ale póki co noe mogę znaleźć odpowiedniej dlugoscidla siebie wszystko w sieciowkach o wiele za długie.
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  16. jaram się tą stylizacją :P wyglądasz aaaaa cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Look Gorgeous n blue and white Contrasts Dressing Jeans Really nice .
    bootcut jeans

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak