sobota, 24 maja 2014

royal blue and vanilla

50 komentarzy:
 
 
Sezon ślubny dopiero wystartował a jak już dostałam kilka e-maili z pytaniem, czy pokażę jakąś stylizację na tego typu okazję? I choć sama w maju nie wybieram się na żaden ślub, to gdybym miła okazję, ubrałabym dokładnie to samo co dziś prezentuję Wam na zdjęciach: koronkową, ołówkową spódnicę i delikatną bluzkę. Myślę, że przy takiej temperaturze jak ta, którą aktualnie mamy za oknem, taka propozycja, to dobra alternatywa dla sukienki.
Całość dopełniam dodatkami w kolorze złota i powiem nieskromnie czuję się jak Milion Dolców :)
 
 
spódnica, torebka - River Island / top - h&m Conscious / naszyjnik - MOHITO / buty - Zara
 
stylizacja paznokci - manicure hybrydowy
 
693 830 604
Al. Spółdzielczości Pracy 81A
Lublin
81 740 35 36 
 
 

50 komentarzy:

  1. Wcale sie nie dziwie ze czujesz sie jak milion dolcow bo tak wlasnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. apropo ślubów :D 2 maja moja siostra wychodziła za mąż :)) Moja mama miała na sobie...dokładnie te buty, które masz na sobie :D
    btw. pięknie się zgrał ten delikatny top i kobieca koronkowa spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie Twoja mama przetanczyla w nich cała noc bo sa super wygodne !!!! :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie mozesz czuc sie jak milion dolców!: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!! Bosko wyglądasz i zdecydowanie w takiej stylizacji wyróżniałabyś się na tle innych sylwetek ślubnych. Niestety ta okazja kojarzy mi się głównie z odpustowymi sukienkami, dlatego szczególnie podoba mi się Twoja propozycja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam podobnie, dlatego chciałam pokazać cos innego niz ślubna stylizacje z sukienka :)

      Usuń
  5. Fantastyczna stylizacja - urzekła mnie zwłaszcza spódnica:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie, piękna torebka xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor - królewski niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie podsumowałaś ten look- wyglądasz jak milion dolarów! spódnica i top przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do komentarzy moich przedmówczyń. Cały set wygląda cudnie, a Ty promienna jak zawsze :-) Delikatnie i dziewczęco - pięknie wyglądasz w takim zestawieniu :-)

    Pozdrawiam
    zabalza

    OdpowiedzUsuń
  10. A raczej delikatnie i kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem za! mnie się takie połączenie podoba! jest elegancko, ale nie w sposób oczywisty! do tego - ładne, kontrastujące zestawienie kolorystyczne! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna z Ciebie kobieta!:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są fenomenalne ! Uwielbiam takie delikatne i kobiece stylizacje :) na ślubie sprawdziłaby się idealnie :> zastanawiam się tylko jakiego stanika użylas? Przepraszam za pytanie, ale mam podobny top z Cubusa i jeszcze nie wiem jak ten element rozwiązać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana oczywiście mam bieliznę pod tą bluzką :) Ten biustonosz ma kształt klasycznej bardotki ale jest ze specjalnego, tworzywa coś na kształt pianki ale nie do końca. Nie posiada żadnych przeszyć a od wewnątrz ma silikonowe paseczki dzięki którym idealnie dopasowuje się do ciała, kupiłam go już bardzo dawno temu w salonie La Senza :)

      Usuń
  14. stylizacja jest na prawdę świetna.!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jaka Ty jesteś piękna ! zdjęcia są cudowne a stylizacja rewelacyjna ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna spódnica, wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz bosko !!! zdjęcia są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! podoba mi się :)


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bajeczna spódnica!!!!!! wyglądasz jak milion dolarów Ślicznoto :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja. Uwielbiam ołówkowe spódnice, ale rzadko widzę je na ulicach czy zdjęciach. A szkoda bo wygląda się w nich bardzo kobieco. A przy takiej figurze jak Twoja to już w ogóle bajka:) Mam te same buty. 29,90 na przecenie - interes życia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie... kobieco i delikatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz zjawiskowo i z klasą, bardzo ładnie podkreśliłaś swoją figurę ołówkową spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjna spódnica:) bardzo lubię koronki:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej! Nie mogę się do niczego przyczepić. Według mnie stylizacja idealna. Ten fason koszulki już dawno skradł moje serce, a koronka od zawsze na zawsze będzie w moim sercu :) Super dobrane dodatki. Nic dodać, nic ująć. Genialnie :) pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  25. zachwycajaco i ten top taki delikatny i zwiewny -no luv całym sercem <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes genialna!!! to absolutnie boska stylizacja!!!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. Zeżarło mi poprzedni wpis?:)
    Pisałam, że wyglądasz prześlicznie, mam podobną spódniczkę tylko w innym kolorze, spodobała mi się na nowo, dzięki Tobie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja spódnica razem Z metka przewisiala w szafie ponad rok az użyłam ja do tego setu ;) i uwielbiam ja, jest super kobieca !!!

      Usuń
  28. przepiękna kompozycja ! uwielbiam top <3 !

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz fantastycznie! Aczkolwiek na ślub bym się tak nie ubrała ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. urzekła mnie ta stylizacja:) nie pomyślałabym, ze tego typu bluzeczka się tak spisze:)Obserwuję i zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny zestaw,podoba mi sie połączenie białego z kobaltem, extra buty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem krótko wyglądasz przepięknie! Uwielbiam połączenie bieli i niebieskiego ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękna stylizacja, świetne kolory i boska torebka, sama bym się tak ubrała patrząc na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz przepięknie, cudowna jest ta spódnica, i świetnie, że długość jest za kolano :) do tego prosty top - który dzięki temu, że nie ma zdobień i jest w jednolitym kolorze jeszcze bardziej podkreślił piękno spódnicy. zachwycasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  35. Potwierdzam, wyglądasz jak milion dolarów! :) Wspaniały zestaw, elegancki, zarazem bardzo kobiecy i zmysłowy :) Pięknie dobrana kolorystyka, widać, że nic nie jest tu przypadkowe, że wiesz co robisz :) I ten topik wspaniały, chyba będę musiała wybrać się do H&M :) hehe Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, pięknie, po prostu pięknie! :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie wyglądasz - piękny top :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak