piątek, 30 maja 2014

NB

61 komentarzy:
 
 
 
Buty New Balance "chodziły" za mną już od dłuższego czasu, ciągle jednak nie mogłam się zdecydować jaki model a raczej jaki kolor wybrać? :) W końcu zdecydowałam się na granatowe z żółtymi elementami i cieszę się ze swojego wyboru. Jedną z wielu zalet tych butów jest to, że są niezwykle lekkie a ich podeszwa bardzo miękka!
Mój dzisiejszy look składa się z tej samej bluzki, którą pokazałam Wam w wersji
Takie bazowe rzeczy są idealne do budowania na nich całych stylizacji i w mojej szafie zajmują szczególne miejsce. Podobnie zresztą jest ze spodniami, które mam dziś na sobie - klasyka zawsze się obroni :)
 
 
buty - NEW BALANCE Schaffashoes / płaszcz, top -  h&m Conscious/ spodnie - Levi's / torba - Zara / okulary - Mohito
 
 
 

61 komentarzy:

  1. Świetny kolor wybrałaś Madziu :-) wyglądasz super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous! Love those sneakers

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj tak, w 100% się obroni, bo wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing in those sneakers.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pretty nice look
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  7. shopper z zary naprawde czad! wybralas swietny kolor!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  8. ta torba! ten płaszcz! ta bluzka - ja Cię kocham, naprawdę :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze jeśli chodzi o NB to też miałabym z wyborem koloru bo jest ich tak wiele a wszystkie cudne!! Bardzo fajnie wybrałaś:) No i zestaw WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie wybór nie był łatwy, zastanawiałam się kawał czasu!! Nawet wtedy jak już zmówiłam nie była pewna czy dobrze zrobiłam ? :) Wszelkie wątpliwości zostały rozwiane jak wreszcie do mnie dotarły :) Kolorystyka , którą wybrała ,pozwala mi na wykorzystanie ich do wielu rzeczy :)

      Usuń
  10. Świetne połączenie!
    Też zastanawiam się nad New Balance, ale nie mogę się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe wiem jak to jest, mnie wybór zajął co najmniej kilka miesięcy :)

      Usuń
  11. Masz rację, klasyka ponad wszystko:)
    Wyglądasz świetnie, dla mnie całość idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama rowniez musze sobie takie buty sprawic;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne bardzo te buty i całość też!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne buty wybrałaś, ja też chcę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na schaffashoes mają ciągle pełną rozmiarówkę :)

      Usuń
  15. Wyglądasz rewelacyjnie, płaszcz jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie jak zawsze!:)) jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nikon D5100 ze zmienionym obiektywem na Nikkor AF-S 50mm f/1.4 G

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten fason bluzek! Buty i płaszcz genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Dear, your blog is fabulous! I like your photos & your style!
    Everything is perfect!

    would you like to follow each other?

    will be happy to see you in my blog!
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Po prostu rewelacyjnie! Świetny wzór NB;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :) Lubię ubrania, które można wykorzystać w wielu stylizacjach i za każdym razem wyglądać inaczej. Pozdrawiam z Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny płaszcz, całość idealnie zgrana! Butki mega, a Ty śliczna jak zawsze!!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/05/tiul.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Zestaw bardzo w moim stylu. No i te krótkie włosy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. idealne polaczenie plaszcza i butow!! wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny look :) jestem tu pierwszy raz i muszę to powiedzieć - naprawdę super blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję , że teraz będziesz zaglądać częściej :)

      Usuń
  26. świetne zdjęcia i extra zestaw !!! jesteśmy pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty cudowne, chociaż większe wrażenie zrobiła na mnie tunika, płaszcz, czy nie wiem jak inaczej to nazwać?:)
    Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny lekki nie przekombinowany zestaw ,można wiedzieć jaki rozmiar płaszcza Pani ma

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajniutkie te buciki, aż by się chciało w nich pobiegać. Pozdrawiam. Do zobaczenia w sobotę. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw :) Tylko buty bym wymieniła, bo jakoś nie przepadam za NB, ale wiadomo, kwestia gustu :) Płaszcz piękny. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  32. super zdjęcia i super stylizacja :) rzadko jaki blog tak mi przypadnie do gustu jak Twój!!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz, niby tylko jeansy, płaszcz, t-shirt a ma w sobie to COŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie, świeżo ale i niebezpiecznie tak długo pozować na przejściu dla pieszych :)

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw! mega buty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fabulous dear!
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  37. GENIALNIE, SPORTOWY LOOK
    Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. idealnie - sportowo zwiewnie i elegancko- mix perfekcyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  39. buty naprawdę świetne! i ogólnie bardzo fajnie je wkomponowałaś w cały zestaw, sportowe buty nie są zbyt proste do ogrania z dość elegancką stylizacją :) bardzo klasycznie, z odrobiną sportowego ducha, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne buty! Całość idealna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Początek lata a Ty już taka opalona. Zazdroszczę opalenizny i butów,

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz fenomenalnie! kolory, pełen luz, swoboda, świetnie :) ♥ New Balance ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie Pani wygląda. żałuję, że dopiero pierwszy raz tutaj jestem :)
    drozdzikz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę świetny zestaw, uwielbiam takie bardziej "eleganckie" stylizacje z butami sportowymi, a New Balancy też za mną chodzą od dłuższego czasu :).

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak