piątek, 22 listopada 2013

krata

57 komentarzy:
 

Dziś  na tapecie najmodniejszy deseń tego sezonu  - kratka.
Gdzieś, kiedyś przeczytałam ,że jednym z najczęściej podrabianych symboli ,zaraz za słynnym logo LV, jest kratka Burberry. Pożądana przez wszystkich ,hipnotyzuje ludzi na całym świecie-heh mnie również!
 W 1924 r. słynna czerwono, czarno, kremowo, biała kratka ,zwana także kratką z Haymarket ,została zarejestrowana jako znak handlowy. To co aktualnie jest najbardziej rozpoznawalnym znakiem marki początkowo służyło jako podszewka klasycznych trenczy .Dopiero jakiś czas później pojawiła się ona na torebkach, szalach, parasolach itd.Dziś modna jest każda kratka ,każda jej wersja kolorystyczna ,każda jej wielkość.
W 2006r. Szkot polskiego pochodzenia zaprojektował polską kratkę(tartan), w którym kolory polskiej flagi mieszają się z niebieskim kolorem szkockiej (jako znak historycznych więzów).

koszula,spodnie,naszyjnik-Stradivarius / kurtka-Mango / buty-Mohito


 

57 komentarzy:

  1. koszula ma piękny kolor ślicznie w niej wygladasz świetna kratka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna jak zawsze:) cudowna koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor koszuli,wyglądasz cudnie;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula przepiękna! Ale bardzo spodobała się mi też kurtka :)

    platynowa-maruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję Twój blog od roku,fajne jest tu zaglądać bo zawsze jest coś ciekawego, ostatnio interesujące są wiadomości z historii mody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ,cieszę się bardzo ,że koś czyta te moje wypociny :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetna koszula.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. O wszyscy noszą a pewnie nie wszyscy wiedzą jaka jest jej historia;) Ja nie wiedziałam;)
    Świetny set! Uwielbiam Cię w takich "żywych" kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak pomyślałam, stąd pomysł na post :)

      Usuń
  8. znowu prześlicznie wyglądasz!!!!! uwielbiam Cię!!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe Szalona !!!
      To ja uwielbiam Ciebie :)

      Usuń
  9. So cute look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna koszula, w duecie z kozuszkiem wyglada bardzo ciekawie.
    Nie wiedzialam, ze tartan ma polskie "korzenie";)
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna krata! Pięknie do Ciebie pasuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjjj pięknie! <3 Jak zawsze zresztą :*
    hahaha.... To ja właśnie dorwałam w SH takie Burberry-owe kratowe portasy (tylko muszę je troszkę przerobić ) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo zazdroszczę takiego łupu :)
      SZCZĘŚCIARA!!!! :)

      Usuń
  13. Taka kurtka za mną chodzi, muszę mieć :)
    A Ty zawsze super wyglądasz :)
    Buzki

    OdpowiedzUsuń
  14. idealne połączenie koszuli z naszyjnikiem <3

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się połączenie kraty i przecieranych spodni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super!!
    niby zwyczajnie a bardzo stylowo!! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, wyglądasz cudownie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta koszula ma genialną kolorystykę!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjnie wyglądasz:) świetną masz koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Normalnie cudownie!<3 Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna kratka <3 i mega portaski !

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysl koszula z tym naszyjnikime , idealnie pasuja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. super look!!!! <3 Zapraszam Cię do siebie: www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ja już od dawna Cię odwiedzam :)

      Usuń
  25. Piekna koszula!!!W polaczeniu z tymi spodniami i ramoneska BombA!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :)

    Zajrzyj na mojego bloga -> czeka świąteczny konkurs ;)

    + dodaję do obserwowanych , jeśli chcesz, też mnie zaobserwuj ;)


    Również!
    Zachęcam Cię do polubienia mojej strony
    https://www.facebook.com/CocoMaid.blog?ref=hl

    Dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog, normalnie cudownie piszesz a ja przeglądam Twojego bloga i przeglądam, hah.
    Może zaobserwujesz? Polajkujsz na facebooku? Odwdzięczę się tym samym.
    http://senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi się podoba!
    taka prosta elegancja jest super!!
    koszula w kratkę wymiata!!!!

    pozdrawiam Cię serdecznie
    i dodaję swoją głowę do obserwujących :D

    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. genialna kolorystyka kraty - kocham te portaski <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ubóstwiam te okulary !!! Całość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie rewelacja - wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. genialna stylizacja, casualowa i świetnie połączyłaś wszytko;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny zestaw, również obserwuję - kojarzę Cię z MP :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful Style!!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post ;p

    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Prosto, a jak efektownie :)) Świetna koszula i spodnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! Wygladasz swietnie w takim kraciastym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  38. ajjj zestaw bardzo w moim stylu:)!
    piekna koszula, super zestawiona z potarganymi dżinsami <3
    okulary-boskie <3
    kisses x

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo
    www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. mega fajna stylizacja ;) zapraszam do mnie http://maniakalifornia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula rewelacja! :) Buty również, mam prawie identyczne! Buziaki

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak