piątek, 29 grudnia 2017

Biało-czarny oufit z butami Skechers

12 komentarzy:
 

Prawie 10 stopni pod koniec grudnia - idealnie! Nie mogę narzekać, zdecydowanie jestem z tych ciepłolubnych, którzy starają się jakoś przetrwać zimę. Ciągle mogę chodzić z odkrytą kostką i bez czapki (poszukiwania tej idealnej trwają ;). Na nogach buty Skechers , z którymi ostatnio się nie rozstaję! Nie dość, że są solidnie wykonane i stylowe to jeszcze bardzo wygodne (więcej o nich przeczytacie w jednym z moich poprzednich wpisów). Polecam zajrzeć na stronę Butyjana.pl , gdzie znajdziecie ten i inne modele butów Skechers.
Ciepła, długa sukienka jest idealna na chłodne dni, jestem zachwycona tym zakupem. Asymetryczny dół sprawia, że sukienka nie poszerza i optycznie nie dodaje kilogramów, co często w takich modelach sukienek, może być zgubne dla sylwetki. Golf ochroni nas przed zimnem, spokojnie możemy zrezygnować z szalika - jak dla mnie same plusy ;)

 płaszcz - Reserved / sukienka - H&M / spodnie - Stradivarius / torba - Zara / buty - Skechers 

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ty tę pogodę przyciagasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten sweter!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw! Ale mi się podoba ten Twój długaaaśny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka piekna a takiej figurze jak Twoja Madziu to nawet poszerzajace ubrania nie szkodza. Co bys nie zalozyla to wygladasz pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , bardzo mi miło ale ja rownież mam jakieś mankamenty urody jak każda kobieta 😚

      Usuń
  5. Stylizacja jak dla mnie,Cieplutka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też istna wiosna, 10 stopni, żyć nie umierać po prostu :)

    Szczerze powiedziawszy nawet nie wiedziałam, że te buty tak się nazywają ;) hehe

    Bardzo podoba mi się ta sukienka- świetna jest ta asymetria ajććć <3

    Samych wspaniałości życzę na Nowy Rok :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak