piątek, 7 marca 2014

Pink & Black

82 komentarze:
 
 
Choć najlepiej czuję się w bluzie i luźnych spodniach, ostatnio coraz częściej sięgam po bardziej eleganckie zestawy. Chyba coś w tym jest, że im kobieta dojrzalsza, tym chce być bardziej elegancka, a ja za trochę ponad miesiąc, będę starsza o kolejny rok :) Postanowiłam, że od kwietnia będę się rozpieszczać i robić sobie prezenty (bez wyrzutów sumienia - przecież to moje urodziny :) Mam zamiar zrealizować kilka planów zakupowych, które w mojej głowie dojrzewają już od bardzo, bardzo dawna. Warto powoli ale sukcesywnie realizować swoje palny a ponieważ rok 2014 jest dla mnie wyjątkowo łaskawy, wierzę, że z mojej listy marzeń, uda mi się zrealizować wszystko - 3majcie kciukusy :)
Zostawiam Was ze zdjęciami. Co powiecie na czerń i pudrowy róż?
Udanego i ciepłego weekendu :)
 
foto by Endriu
 
płaszcz - MANGO / bluzka - Stradivarius / spódnica - Mosquito / naszyjnik - I am / botki - Blanco
 
 
 

82 komentarze:

  1. prześlicznie wyglądasz, ten zestaw jest totalnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Madziu!!!!
    Ta spódniczka jest świetna i do tego ten róż :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow śliczna stylizacja !!! <3 ciekawy naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna spódniczka, do tego obłędny płaszcz i cudowna kolorystyka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest super , bardzo podobają mi się rzeczy z tych grubszych materiałów .

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spodnica,wygladasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ze sobą współgra rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica jest prześliczna!:)) cudna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny zestaw, lubie polaczenia czerni z rozem. Wygladsz bardzo elegancko! Pozdrawiam serdecznie:):)
    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słbość do tego typu spódniczek!! Pięknie wyglądasz. Podoba mi się kontrast różowej słodyczy z elegancką czernią:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja :) Również obserwuje
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie ;)) śliczny naszyjnik :))

    aliceFashion

    OdpowiedzUsuń
  13. czerń z różem ładnie się komponuje,śliczna spódnica:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie, kobieco, a i elegancji nie brakuje <3
    milego wieczorku!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko fajnie, tylko żeby jeszcze koszula wyprasowana była :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu muszę Cię zaskoczyć to taka tkanina ,nie da się jej idealnie rozprasować :)
      Poza tym, tak już jest z delikatnymi rzeczami noszonymi pod płaszczem ,nie zawsze po jego zdjęciu będą wyglądały idealnie :)

      Usuń
    2. Mam taką samą koszulę i potwierdzam, taka tkanina, taki jej urok, wygląda troszkę jak niedoprasowana, ale na zdjęciach ten efekt jest bardziej widoczny niż w realu. Wkurza mnie, że ludzie pisząc złośliwe komentarze nie mają nawet na tyle przyzwoitości żeby się podpisać.
      Madziu pięknie jak zawsze, a tym razem bardzo elegancko i do tego z klasą :) Kristin

      Usuń
  16. Idealnie, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie! Podobasz mi się w każdym wydaniu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest ładnie :) a sukienka robi wrażenie największe, stylizacja b. dobra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spódnica z bluzką ale dziękuję :)

      Usuń
  20. pięknie wyglądasz:) zestaw jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki za powodzenie planów <3 A zestaw jest cudny, bardzo kobiece, eleganckie połączenie z lekko rockowym posmakiem. Świetnie Ci pasuje! Ściskam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing post!!!!
    Would you like to follow each other?! Let me know!!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, spódniczka bardzo mi się podoba i jestem zauroczona naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnica i plaszcz mistrzostwo swiata :) wygladasz IDEALNIE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. skąd okulary? ;)) zestaw bardzo ładny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary BORN86 ,znajdziesz ich na fejsie i http://www.born86.com/ :)

      Usuń
  26. swietny look ,sliczna spodniczka :)
    pomozesz w klikaniu w choies bardzo bym prosila ,bardzo bysmi pomogla ,obserwuje twoj blog super stylizacje robisz :*

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna stylizacja, świetna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne okulary! Ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for your lovely comment!!!
    I follow you now on GFC!!!
    Follow me too!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna spódnica <3
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wow wyglądasz przepięknie :) a spódnica jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega stylizacja :)
    Przepiękna spódnica <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna pikowana spódnica, ale bardziej mi się podoba koszula, uwielbiam takie pogniecione tkaniny, i kolor, mega:) piękna Ty jak zwykle<3

    OdpowiedzUsuń
  34. całe połączenie jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczna stylizacja, każdy jej element z chęcią widziałabym w swojej szafie :)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam taka koszula jak to ktos okreslił nie uprasowaną , ale na tym trzeba sie znaz istnieja takie materiały i sa zarabiscie wygodne ja swoja koszule uwielbiam , A poza tym cała stylizacja bardzo pozytywna piekny roz i cudowny naszyjnik . Do twarzy Ci Madziu z tą elegancja . Trzymam kciuki za Twoje marzenia <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie cieplutkie słowa :)
      pozdrawiam

      Usuń
  38. Piękna stylizacja a buciki i płazsczyk chce takie bardzo w moim guscie .

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochalam.sie w spodniczce *.*
    Nie wygladalaby tak efektownie, gdybys jej tak.genialnie nie polaczyla :*


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja takze juz obserwuje ;*
      milej niedzieli ;*

      Usuń
  40. fajne zestawienie kolorów , jestem zachwycona tą koszulą <3 ktoś tu pisał o doprasowaniu haha przecież widać że to ten typ materiału który nigdy się nie rozprasuje na przysłowiową blachę , taki właśnie jego urok , świetny look !


    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz :))
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiście, również dodaję do obserwowanych i zapraszam rano do wzięcia udziału w wiosennym rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. naprawdę przepiękna spódnica! botki ślicznie uzupełniają zestaw :) no i nie mogę przejść obojętnie obok okularów - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Madziu ale ślicznie wyglądasz w takim eleganckim zestawieniu, spódnica prezentuję się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Na mojej "chciejliście" znajduje się właśnie taka spódnica <3 pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyglądasz, kobieco i elegancko. poza tym spódniczka strasznie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję Kochane za tyle komplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I jest i różaniec. :-)
    Wyglądasz pięknie!!
    Mam bardzo podobną spódniczkę i chyba muszę ją odkurzyć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. wspaniałe połączenie na wiosnę! Idealnie]♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana dziękuję za miły komentarz na moim blogu :)
    Bardzo mi się Twój styl podoba...tak też obserwuję i zaglądać częściej będę :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. hi
    you look lovely

    thank you for your message off course i will be glad to follow each other
    so i follow you now
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super STYLOWKA , bardzo elegancko.!

    OdpowiedzUsuń
  53. great skirt! for some reason i cant add you to my friendlist.
    thanks for passing by my page!

    kiss
    www.shoeaholicandmore.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Beautiful!
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Yeah it worked, following you now. Please do the same!

    Kiss
    G+ | PERONALBLOG | BLOGLOVIN’ | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  56. Spódnica przepiękna! 10/10 stylizacja ! :) Pozdrawiamy i zapraszamy, bo nowy pościk jest :)

    OdpowiedzUsuń
  57. masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna spódniczka ! Uwielbiam takie kobiece stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak