środa, 12 czerwca 2013

Różowy luzak

48 komentarzy:
 
 

Są rzeczy w mojej szafie, których pomimo upływu lat jakoś nie mam ochoty się pozbyć. Na chwilę wylądują na dnie szafy by po jakimś czasie znowu wrócić do moich łask. Tak jest z różową marynarką z Zary, którą mam w swojej szafie już od kilku lat. Choć raz na sezon, ale znajdę pretekst by ją nałożyć i czuję się w niej niezwykle dobrze. Ze spodniami z Mango, które najchętniej zakładałabym codziennie i butami z LoveToShoes udało mi się stworzyć jeden z najwygodniejszych zestawów.

A i zapomniałabym wspomnieć skończyłam z zapuszczaniem włosów ,powróciłam też do koloru blond


 
 

marynarka-Zara(old) / spodnie-Mango / naszyjnik-I am / torba-River Island / buty-LoveToShoes

48 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw! masz świetną fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa Mistrz ! podoba mi się wszystko ! świetne dżiny , marynara <3 i Mega torba <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. wielbię te buty, w końcu też się musze na nie skusić! Ich połączenie ze spodniami jest genialne! Marynarki zazdroszczę, pięknie Ci w różu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, outfit i tatuaż - nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna marynarka, śliczny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw nie tylko wygodny, ale i cudownie skomponowany pod wzgledem kolorystycznym! Portki i marynara - genialne! W tej fryzurce bardzo Ci do twarzy:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w takim mocnym różu :* świetny zestaw i śliczne masz włoski !!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie, bardzo udany i stylowy set! SUPER!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci w tych włoskach! Można wiedziec jaka farba/ odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy malowałam u fryzjera i niestety nie wiem jaka to farba :(
      Za każdym razem jak tam chodzę obiecuję sobie zapisywać dla Was wszystkie te informacje i ciągle zapominam :( Następnym razem obiecuję poprawę :)

      Usuń
  10. śliczna fryzurka!wspaniale Ci w różu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak mi się coś zdawało że rewolucja na głowie;) Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja fryzura to moje marzenie!
    Ale chyba nigdy się nie odważę ... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana!
      Też ją uwielbiam choć trzeba jeszcze nad nią popracować by była idealna :)

      Usuń
  13. Świetnie pasuje Ci taki intensywny róż! A torebka - marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz super w tym rozu!!!! A włosy piękne ale jak to mówią .... Ladnemu we wszystkim ładnie ;-)))) buuuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja to mało powiedziane :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi podoba się fryzura, pasuje Ci do rysów twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiamy te buty ale nie przypuszczaliśmy że będą tak wyglądać fajnie w z tą kolorystyką! Zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna marynarka - uwielbiam takie rzucające się w oczy kolory! ;) no i oczywiście buty też świetnie pasują do tego zestawu. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, na moim blogu rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now". ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie wygladasz!Ta fryzura jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny set! Podoba mi się połączenie boyfriendów z tą marynarką. Też ją mam i jestem z niej od początku bardzo zadowolona.. Sprawdza się w każdej stylizacji.. Fryzura i kolor bardzo do Ciebie pasują, zdecydowanie dobrze Ci w blondzie;) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  21. super zestawienie ;) mega ładnie Ci w takim jaskrawym kolorze :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki świetny codzienny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mocne akcenty, ale nie przesadzone - to sztuka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. super spodnie|!|!

    zapraszam ..

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  26. Marynarka - totalne LOVE!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. U look so awesome so so awesome

    My Blog here www.IslandChic77.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ale pięknie wyglądasz, ta marynarka jest cudowna!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ten Twój luzak Kochana:))
    Zachwycam się tatuażem <3

    OdpowiedzUsuń
  30. The whole look is just amazing...and your arm tattoo is dope!

    OdpowiedzUsuń
  31. tatuaaaaaż jeest mega <3
    podobaja mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekny kolor włosów itez super fryzurka ,ładnemu we wszystkim ładnie . Super pomysł na codzienne bieganie .

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak