poniedziałek, 13 maja 2013

Mała Mi

40 komentarzy:
 
 
Od kilku dni mocno tęsknie za moją blond czupryną. Zaczęłam rozważać za i przeciw powrotu do koloru blond i dawnej fryzury. Przyciemnione włosy dały mi możliwość odsapnięcia od ciągłych wizyt u fryzjera w celu pomalowania odrostów, ale jak pisałam kilka miesięcy temu mentalnie ciągle i chyba zawsze będę czuła się blondynką. Fryzura „na małą Mi” była głównym powodem, dla jakiego zaczęłam zapuszczać włosy, bardzo chciałam mieć możliwość upięcia ich właśnie w ten sposób. A teraz, kiedy mam taką możliwość znowu marzę o blondzie heh, kto zrozumie kobietę?!

A dzisiaj pokazuję Wam mojego muppeta, przeszedł mały lifting. Pozbyłam się kołnierzyka i guzików, dzięki czemu, mam wrażenie, zyskał na urodzie. W połączeniu z moimi ulubionymi ostatnio spodniami, złotym łańcuchem, z którym się nie rozstaje i trampkami nosi mi się go znacznie lepiej niż wcześniej.
 


muppet-River Island / spodnie-Mango / bluzka-Solar / buty-Converse / naszyjnik-H&M / okulary-River Island

40 komentarzy:

  1. ach, uwielbiam Conversy w każdej wersji !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam identycznie jak przefarbowałam włosy na ciemno to po jakimś czasie marzyłam o blondzie...i tak w kółko! Ostatnio mi przeszło i bardzo się cieszę:)
    Twój zestaw jest super! Muppet po lifcie jak nowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana kobieta zmienną jest więc nie ma się co dziwić, że tęsknisz za blondem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! :) ja wolę Cię w tym kolorze włosków :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. IN love with your coat, so cool!

    http://www.twintwosome.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piękna kurteczka <3 jak tęsknisz do blondu to do niego wracaj , latem się fajnie nosi jaśniejszy kolor , przyciemnisz na jesień :P

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  7. przydałby mi się taki muppet! :) pięknie Ci i w brązie i w blondzie :) conversy zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz fantastycznie jak zawsze:) jestem zachwycona Twoja kurteczką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zajeb**** swietnie wygladasz wszystko tak dobrze dobrane !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobami sie sie polaczenie tej 'wlochatej' kurtki z mietowymi elementami stroju.

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylówa ;-) zdecydowanie pasują Ci te okularki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie Ci w brązie, nie wybielaj włosków... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie bombowy jest ten muppet-lubię bardzo takie rzeczy;)super kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w ciemnych włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknemu pięknie w każdym kolorze ;-) Śliczna Jestes i w bląd i w brązie! Post swietny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. And you follow up the pink high tops with some mint high top chucks!!! You are such a babe. This is awesome. Thank you. Looking forward to more casual pics.

    OdpowiedzUsuń
  17. Outfit idealny! Wloski na "mala Mi" slodkie,i wole Cie w ciemnych...
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  18. super oryginalnie!!

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog!
    Obserwuję i licze na to samo. :)
    swiatgalaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. muppet wymiata!:)))) świetnie wygladasz i masz genialne trampeczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super w ,,małej mi" hahaha też lubię taką fryzurkę tylko w naszym slangu to ,,cebulka" hihihi

    Buziaki dla Ciebie Madziu!!

    OdpowiedzUsuń
  22. love your blog and style hun! followed you on blogger xx

    http://gypsywardrobe.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze + stylizacja też jest super. Jedynie ten muppet mi tu troche nie pasuje :(

    +obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo do twarzy ci w tym kolorku.Ja jestem teraz blondynka,planuje na jesień wrócić do rudego-taki truskawkowy blond,a później znów do blond,a później....ha ha i tak dalej.. Może zacznij od rozjaśnienia końcówek,tj.ombre style,stopniowo do blondu..Goroco pozdrawiam.MyLookByJoBo

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne połączenie! Bardzo mi się podoba. :)
    Muppet jest ŚWIETNY!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie!
    Inspirująco, intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  28. really fun and lovely outfit! love the furry coat and your awesome tattoos <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cóż za cudowny futrzak! :)
    świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ajajajaja ale cudowna stylizacja. Musze naprawde zapolowac na takie spodnie bo mi sie naprawde podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  32. powiem tak:
    1/ uwielbiam Twojego FRAGLESA
    2/ Converse - Trampule to najlepszy wynalazek na świecie - to Ty mnie zaraziłas do nich
    3/ Fryzura na Małą Mi jest najfajniejsza z najfajniejszych
    4/ Złachane jeansy to krzyk mody
    także jesteś najmodniejszą moją znajomą jaka poznałam w Lublinie xxx-GUTEK

    OdpowiedzUsuń
  33. Wdzianko futrzak mnie oczarowało, z niebieskimi detalami miodzio, a jeansy porwańce zawsze są na czasie! :)Piękne zdjęcia w słońcu! :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak