wtorek, 9 października 2012

Kasztanowy zawrót głowy

32 komentarze:
 

     Zauważyłam, że w moim mieście ludzie podzielili się na dwa obozy. Jeden obóz to Ci, którzy pociągają nosem z powodu przeziębienia a drugi to Ci, którzy z szałem w oczach zbierają kasztany! Tak, kasztan w moim mieście aktualnie jest na wagę złota. Nie wiem, o co chodzi może ludzie gotują z nich zupę, znają jakiś sekretny przepis na pozbycie się kataru? Tak czy inaczej nastał czas, kiedy są najgorętszym towarem wśród emerytów, przedszkolaków i pań w średnim wieku. No cóż jedni polują na najgorętsze modowe trendy w sezonie inni polują na kasztany.
  Poza tym jesień to idealny czas na to by podzielić się z Wami moją wielką miłością – szale to dla nich ostatnio tracę głowę! Trochę się ich już uzbierało i ciągle przybywają nowe, ale cóż poradzić tak to już jest z tą miłością, że nie myślimy racjonalnie;)


kurtka-mustang jeans / spodnie-h&m / torba-solar / buty-mohito / okulary – atmosphere / szal-solar

32 komentarze:

  1. uśmiałam się :-) ale faktycznie coś jest na rzeczy z tymi kasztanami, bo w Krakowie podobnie to wygląda!!!
    jak poznam ten sekret to dam ci znać :-)

    a stylizacja super podoba mi się:-)
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną masz kurteczkę! A ta liściasta sceneria piękna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiej farby- koloru do włosów używasz? Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie maluję sama włosów od lat chodzę do fryzjera i oddaję się całkowicie w jego ręce więc nie mam pojęcia co to za farba ;)

      Usuń
  4. Ale świetne - pozytywne fotki! Ja jestem chyba z obu obozów. Zamiast kataru mam co prawda kaszel, ale kasztany zbieram i chowam po kieszeniach - podobno to pomaga... nie wiem na co, ale skoro pomaga ;)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie! Kurtka, spodnie, szal - SUPER!
    Świetne fotki. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Również kocham szale, szaliczki, chusty i apaszki ;-)
    Pomarańczowe rurki rozweselają stylizacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne jesienne kolory....szczególnie na spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam właśnie takich rurek, a nie widziałam ich w H&Mie ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że może ich już nie być w h&m,kupowałam je latem ;(

      Usuń
  9. Hm.. słyszałam o jakimś daniu z kasztanów , ale żeby był taki szał na nie ?
    Niesłychane
    Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie i buty wymiatają :)
    Zestaw bardzo mi się podoba.! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie dobrane kolory, fajtastyczne wzory czyli idealna i wygodna stylizacja :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute look. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim wydaniu tez mi sie podobasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor spodni,połączenie z niebieską,jeasnową kurteczką-mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny look podoba mi się lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze byc zbieraczka kasztanow! : D

    OdpowiedzUsuń
  17. szal jest boski!!!
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny outfit, bardzo takie lubię :) jest prosto, wygodnie, no i jest to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hihi kasztany, u mnie jakoś nie ma takiego szału na nie :)
    outfit świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nareszcie apaszeczka! Tak sie zastanawialam kiedy pani zacznie je pokazywac ,gdyż widze pania codziennie w innej. Nawet kupilam kilka wzorujac sie na pani ;) Pozdrawiam BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo miłe ;)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  21. em: a te zestaw mi się bardzo podoba, ładny szalik

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega fajny i pozytywny post, niezle sie usmialam. Fajny zestaw na jesienny spacer. Mam nadzieje ze jeszcze nie jedna apaszke czy szalik nam zaprezentujesz,bo ja tez uwielbiam szale i mam ich juz troszke w swojej kolekcji;) pozdrawiam serdecznie. Kristin xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, a buciki mi sie najbardziej podobaja, są jeszcze dostepne w mohito??
    pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak