piątek, 3 maja 2013

independent woman

59 komentarzy:
 
 
Ten post jest dla tych, którzy nie mają jeszcze dość stylu militarnego. Mało który trend tak mocno widoczny był na naszych ulicach w minionym sezonie jesień/zima jak właśnie ten. Mocno zarysowane ramiona, pagony, złote guziki, cholewki, ciężkie płaszcze to wszystko i nie tylko zawdzięczamy lansowanemu od wielu sezonów trendowi na militaria. I pomimo, że zaczerpnięty z typowo męskiego świata daje się idealnie wpasować w nasz kobiecy styl. Militaria to tak mocny element współczesnej mody, że pewnie jeszcze nie raz będziemy miały okazję oglądać inspirowane nim pokazy mody.




sukienka-h&m / kurtka-allegro.pl / torba-solar / okulary-river Island / bransolety -simple / sneakersy-lovetoshoes.pl

59 komentarzy:

  1. Nigdy mi się nie znudzi ten trend, a nawet coraz rzeczy tego typu pojawia się w mojej szafie :) Uwielbiam taki styl, bardzo kobiecy, a zarazem mocny!

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne zdjecia :) zapraszam do mnie oraz do brania udzialu w prostym KONKURSie gdzie do wygrania produkty marki Gliss Kur

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ten post jest wlasnie dla mnie;) Uwielbiam militarny styl i w dodatku zielen to jeden z moich ukochanych kolorow!
    Twoja stylizacja jest super: stylowo i..kobieco! Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  4. wow extra zdjęcia !!! genialny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boski zestaw! fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny look, ten styl super do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie , nie mogę się napatrzeć !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw <3 dobrze by było gdyby zamiast tej niemieckiej flagi na ramieniu była Polska xD ale zestaw jest emejzing *_*

    zapraszam :***
    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam jak wstawiałam ten post!!!

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta sukienka rewelacyjna! :) uwielbiam rzeczy w stylu militarnym, parki i sukienki właśnie w takim kolorze :) a Ty piękna, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. Zdjecia mega, a Ty wygladasz fantastycznie. Uwielbiam Twoje doleczki! See y soon. Kristin

    OdpowiedzUsuń
  12. SUKIENKA--> LOVE IT<3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ta maksi sukienka! Śliczny ma kolor :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. wojenne barwy :D fajna miejscówka do takiej stylówki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś prześliczna. strój jak dla mnie dość odważny, ja bym się chyba nie odważyła :)

    pozdrawiam!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie mam dosc! swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny militarny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw, każdy element mi się podoba:>
    masz genialne nogi !:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka jest rewelacyjna
    Całość po prostu powala ! <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. MAM IDENTYCZNĄ SUKIENKĘ TYLKO CZARNĄ I TEŻ MAM PODOBNE BUTY DO NIEJ;)
    REWELKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taką zieleń więc styl militarny długo jeszcze będzie w mojej szafie gościł , i pewnie się powtórzę ale sukienka super !!

    www.manandwomanview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rządzisz kochana tym setem

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny militarny zastaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na prawdę coś niesamowitego !

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest najfajniejszy zestaw w stylu militarnym jaki do tej pory widziałam!Rewelacja+zarąbiste foty:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada skoro tak mówisz to musi być prawda hehehe ;)

      Usuń
  26. super miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. całym sercem zazdroszczę butów! A do tego sukienka na Tobie rewelacyjnie leży, mm ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylu militarnego chyba nie można mieć dość. Świetnie do Ciebie pasuje, a już w ogóle nie mogę napatrzyć się na Twoje "dziary" <3

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne fotki i jaki Ty masz Madzia piękny tatuaż :-) buuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka obłędna, pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  31. pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. :)
    Takiej Cię jeszcze nie widziałam :)
    wojowniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. koszula jest swietna, bardzo autentyczna, przypomina mi mundur wojskowy mojego taty :)
    fajny blog, dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładna kurtka
    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale cudowna stylizacja - Kochana wyglądasz wspaniale <3
    Też chcę sukienkę! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. mam taką sama kurtkę. :) !

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, bardzo mi sie podoba ;)
    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. łał ;o pierwsze jak zobaczyłam te zdjęcia to tylko wielkie oczy byly i łał :) cudnie wyglądasz, uwielbiam Cię taką <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukienka absolutnie na tak. Mówił Ci już ktoś, że masz przepiękny uśmiech?:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no ktoś wspominał :) hmmm chyba mój fotograf :)
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  40. Nie lubię stylu militarnego ale sukienka jest cudna !Usmiech to prawda czarujący, piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja chcę czarną :D podobno wyszczupla :D ale sukienka fajna. zastanawiałam się czy ja braść (podobno tak teraz się pisze;)) i jednak chyba ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak