sobota, 4 kwietnia 2015

Świąteczny mix

13 komentarzy:
 

Nie będę dziś rozprawiać o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi i odwrotnie. Osobiście uważam, że każdy taki dzień, to idealna okazja do spędzenia czasu z najbliższymi. Jeszcze milej spędza się ten czas jeśli, nie tylko my, ale również nasze mieszkania wyglądają pięknie. Magiczną aurę Świąt zapewniają też zapachy - najpiękniejsze te z piekarnika Perfekcyjnej Pani Domu.
Zobaczcie jak to, w tym roku, wygląda u mnie :)
Spokojnych Świąt Kochani

Nie lubię kwiatów doniczkowych ale cięte mam w domu zawsze :)


Kolorystyka na którą postawiłam, w tym roku, to biel i róż


Słodkie Króliczki z Home&You


Króliki zawładnęły moją wyobraźnią :)


Nie myślałam, że mam ich aż tyle :)


U mnie w domu zawsze wszystkiego musiało być 3 szt.
Kaczki na półce to siostry
 Kasia/Ewa/Magda :)


Świąteczny koszyczek też był w różowym klimacie :)

A teraz coś dla podniebienia


Na moje mazurki czeka cała rodzina :)


Makowe Babeczki z lukrem i skórką pomarańczową



Inspiracją, do tego wypieku był przepis, który znalazłam na blogu Kasi Tusk

Codziennie, coś nowego,  znajdziecie na moim Instagramie


13 komentarzy:

  1. Mhhh jakie pyszności :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie pięknie! Te zajączki są cudowne, zawładnęły moim serduchem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i ładne detale w domku.
    No i te pyszności... a przepisy wrzucić, to co??
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, to zrobimy tak. Ja Cię zaproszę na taras, a Ty przyniesiesz sernik i babeczki :D
    Śliczne zdjęcia. Wesołych Świąt! Te będą dla Was wyjątkowe, bo chyba pierwsze wielkanocne z Leonem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK! Jesteśmy umówione :)
      A święta były wyjątkowe właśnie dzięki Leonowi :)

      Usuń
  5. swietne inspiracje wesolych swiat!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/jeansowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń

  6. Great pics!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz cudowne króliczki! Radosnych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne i apetyczne te Twoje święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pięknie i kolorowo u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. O, nareszcie jesteś:))) Gratulacje Mamusiu!!! Czekam na stylizacje z niecierpliwością.Uwielbiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design by - Angelika Jaroniak